Η αντιμετώπιση της παρούσας οικονομικής κρίσης, απαιτεί τολμηρά και ριζοσπαστικά αναπτυξιακά μέτρα και κυρίως, να ξαναπάρει μπρος η οικονομία, με παραγωγικές επιχειρήσεις, με βαριά βιομηχανία και εκμετάλλευση των πρώτων υλών !
Προς αυτήν την κατεύθυνση, πρέπει επιτέλους η κυβέρνηση να προωθήσει ένα σχέδιο, για την επέκταση και αναβάθμιση της ελληνικής βιομηχανίας οχημάτων, που αυτή τη στιγμή, παράγει οχήματα, στρατιωτικού τύπου μόνον, ώστε να "βγάζει" κάθε είδους αυτοκινούμενα οχήματα, προς ιδιωτική χρήση.
Αν κάτσει κανείς και υπολογίσει, πόσα δισ ευρώ, έχουν φύγει από την Ελλάδα, για ..άλλες πολιτείες, για την αγορά αυτοκινήτων και άλλων οχημάτων, σίγουρα θα πάθαινε ίλιγγο και είναι κρίμα, αυτά τα χρήματα να μην μένουν στη χώρα : σκεφτείτε τι επίπτωση θα είχε στο ΑΕΠ, η "παραμονή" αυτών των χρημάτων εδώ (χωρίς να υπολογίζουμε τα οφέλη από τυχόν εξαγωγές, που οπωσδήποτε θα γίνουν, εάν "το προϊόν" είναι ανταγωνιστικό -και γιατί να μην είναι ;) !
Είναι κρίμα, διότι προφανώς υπάρχει η τεχνογνωσία (στην alfa romeo π.χ ο σχεδιαστής είναι έλληνας) και όπου δεν υπάρχει, μπορεί να γίνει εισαγωγή, με πολλαπλά οφέλη, για την ελληνική οικονομία, τόσο σε επίπεδο μείωσης της ανεργίας (για εργάτες, αλλά και για επιστήμονες-μηχανικούς, που τώρα αναγκάζονται να μεταναστεύσουν), όσο και σε επίπεδο ωφέλειας, για άλλους κλάδους, όπως οι χειμαζόμενες, τώρα, βιομηχανίες μετάλλου.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι οι Τούρκοι, οι Τσέχοι ή οι Σλοβάκοι, είναι πιο ικανοί ή πιο έξυπνοι, ωστόσο δεν αναφέρομαι στη δημιουργία εργοστασίου ξένης αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως εκεί, αλλά στην ίδρυση και λειτουργία αμιγώς ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με δικά της, ελληνικά, σήματα !
Δεν ξέρω το ακριβές αρχικό κεφάλαιο, που απαιτείται, όμως είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσαν να βρεθούν αυτά τα χρήματα, από έναν συνασπισμό πλούσιων ελλήνων επιχειρηματιών, εφοπλιστών και όχι μόνον και όχι να σαπίζουν τα ελληνικά κεφάλαια, στις τράπεζες της Ελβετίας...
Η κυβέρνηση και η Βουλή, θα έπρεπε ίσως να ασχολούνται με τέτοια ζητήματα και όχι με το ποιος φέρει όπλο, μέσα στο κοινοβούλιο, τι φοράνε οι βουλευτές ή ποιος φώναξε "χαιλ χιτλερ", για χαβαλέ !
Προς αυτήν την κατεύθυνση, πρέπει επιτέλους η κυβέρνηση να προωθήσει ένα σχέδιο, για την επέκταση και αναβάθμιση της ελληνικής βιομηχανίας οχημάτων, που αυτή τη στιγμή, παράγει οχήματα, στρατιωτικού τύπου μόνον, ώστε να "βγάζει" κάθε είδους αυτοκινούμενα οχήματα, προς ιδιωτική χρήση.
Αν κάτσει κανείς και υπολογίσει, πόσα δισ ευρώ, έχουν φύγει από την Ελλάδα, για ..άλλες πολιτείες, για την αγορά αυτοκινήτων και άλλων οχημάτων, σίγουρα θα πάθαινε ίλιγγο και είναι κρίμα, αυτά τα χρήματα να μην μένουν στη χώρα : σκεφτείτε τι επίπτωση θα είχε στο ΑΕΠ, η "παραμονή" αυτών των χρημάτων εδώ (χωρίς να υπολογίζουμε τα οφέλη από τυχόν εξαγωγές, που οπωσδήποτε θα γίνουν, εάν "το προϊόν" είναι ανταγωνιστικό -και γιατί να μην είναι ;) !
Είναι κρίμα, διότι προφανώς υπάρχει η τεχνογνωσία (στην alfa romeo π.χ ο σχεδιαστής είναι έλληνας) και όπου δεν υπάρχει, μπορεί να γίνει εισαγωγή, με πολλαπλά οφέλη, για την ελληνική οικονομία, τόσο σε επίπεδο μείωσης της ανεργίας (για εργάτες, αλλά και για επιστήμονες-μηχανικούς, που τώρα αναγκάζονται να μεταναστεύσουν), όσο και σε επίπεδο ωφέλειας, για άλλους κλάδους, όπως οι χειμαζόμενες, τώρα, βιομηχανίες μετάλλου.
Δεν μπορώ να πιστέψω ότι οι Τούρκοι, οι Τσέχοι ή οι Σλοβάκοι, είναι πιο ικανοί ή πιο έξυπνοι, ωστόσο δεν αναφέρομαι στη δημιουργία εργοστασίου ξένης αυτοκινητοβιομηχανίας, όπως εκεί, αλλά στην ίδρυση και λειτουργία αμιγώς ελληνικής αυτοκινητοβιομηχανίας, με δικά της, ελληνικά, σήματα !
Δεν ξέρω το ακριβές αρχικό κεφάλαιο, που απαιτείται, όμως είμαι σίγουρος ότι θα μπορούσαν να βρεθούν αυτά τα χρήματα, από έναν συνασπισμό πλούσιων ελλήνων επιχειρηματιών, εφοπλιστών και όχι μόνον και όχι να σαπίζουν τα ελληνικά κεφάλαια, στις τράπεζες της Ελβετίας...
Η κυβέρνηση και η Βουλή, θα έπρεπε ίσως να ασχολούνται με τέτοια ζητήματα και όχι με το ποιος φέρει όπλο, μέσα στο κοινοβούλιο, τι φοράνε οι βουλευτές ή ποιος φώναξε "χαιλ χιτλερ", για χαβαλέ !
Η ιστορία αυτή, αποδεικνύει ότι στην Ελλάδα, δεν έχουμε μόνον έλλειμμα πολιτικής ηγεσίας, αλλά και επιχειρηματικής, ήτοι επιχειρηματίες με όραμα και αγάπη για την πατρίδα, παρά μόνον κρατικοδίατια τρωκτικά και αρπακολλατζήδες !
ΑπάντησηΔιαγραφή