Σελίδες

Σάββατο 2 Ιουλίου 2016

το μπουρδέλο έχει οργάνωση

     Αυτή, ως γνωστόν, είναι η απάντηση στο συχνό ερώτημα "σε τι διαφέρει το ελληνικό Κράτος, από ένα μπουρδέλο" !
  Απεδείχθη περίτρανα και ξανά, χθες, από την ελεεινή στάση του Δημοσίου, στη Δίκη, αναφορικά με το αίτημα προσωρινής προστασίας, της εταιρίας "Μαρινόπουλος", ενόψει ένταξης στο άρθρο 99, αλλά και από όσα επακολούθησαν.
  Το Δημόσιο, λοιπόν, είπε όχι, στην προσωρινή προστασία, διακινδυνεύοντας να προκληθεί "ατύχημα", από το οποίο θα έχαναν την δουλειά τους, 13.000 άνθρωποι άμεσα και πολύ περισσότεροι έμμεσα (όσοι εργάζονται στους προμηθευτές) !
  Είπε όχι, έχοντας απαίτηση 50 εκατομμυρίων, σε σύνολο χρεών κοντά στα 2 δις ευρώ, ήτοι το 1/40 των οφειλών (ενδεικτικό του μπάχαλου, είναι ότι οι ίδιοι διέρρεαν ψευδώς, ότι τα χρέη της Μαρινόπουλος, προς το Δημόσιο, είναι 500 εκατομμύρια, έβαζαν ένα μηδενικό παραπάνω...)
   Ευτυχώς, που τα Δικαστήρια δεν ψαρώνουν πλέον, από τα καμώματα και τις ηλιθιότητες του Δημοσίου και παίρνουν πιο λογικές αποφάσεις, μακριά από αντιλήψεις του τύπου "οι εργαζόμενοι στο Μαρινόπουλο και τους προμηθευτές του, δεν είναι ψηφοφόροι μας, οπότε ας κόψουν το λαιμό τους".
   Το αληθινό πανηγύρι όμως, ξεκινάει, όταν προσπαθεί κανείς, να καταλάβει ΓΙΑΤΙ, το Δημόσιο είχε αυτή τη στάση στη Δίκη, ερώτημα, στο οποίο ούτε οι ίδιοι είχαν απάντηση, εξ ού και η διαφορά τους, από ένα χαμαιτυπείο.
   Αρχικά, διέρρευσε πως το μέγαρο Μαξίμου, είναι "οργισμένο" από την στάση του ΝΣΚ, το οποίο όμως, αργότερα έσπευσε να "αδειάσει" την κυβέρνηση, λέγοντας ότι αυτές τις εντολές πήραμε, από το Υπουργείο Οικονομικών (οπότε κάποιος, μάλλον υποκρίνεται) !
   Έτσι, δημιουργούνται κάποια επιπλέον ερωτήματα : πρώτον, πως γίνεται αυτοί, που πληρώνονται (καλά) από το Κράτος, για να το συμβουλεύουν, ζητάνε οι ίδιοι συμβουλές και οδηγίες, από το Κράτος, για το πως θα κάνουν την δουλειά τους, με άλλα λόγια, ποιος συμβουλεύει ποιον...
   Δεύτερον και αν ισχύει (και είναι πιο τραγικό ακόμα), ακούστηκε πως το ΝΣΚ έδρασε έτσι, υπακούοντας σε εγκύκλιο του αποπεμφθέντος, από την προηγούμενη κυβέρνηση των σαμαροβενιζέλων, Χάρη Θεοχάρη !
   Οπότε έτσι εγείρεται και το ερώτημα, τι νομική ισχύ και δεσμευτικότητα, μπορεί να έχει για τους δικηγόρους του ΝΣΚ, μία απλή εγκύκλιος, ενός τοποθετημένου, από άλλη, προηγούμενη κυβέρνηση, ποιος κυβερνάει δηλαδή, σε τελική ανάλυση...
    Σε κάθε περίπτωση, είναι θλιβερό, τουλάχιστον, ένας δικηγόρος, να αποφασίζει και να παίρνει θέση, όχι με βάση τις όποιες γνώσεις του και την κοινή λογική, αλλά καθ' υπόδειξη διοικητικών υπαλλήλων, να ενεργεί ως κοινός δημόσιος υπάλληλος, που φοβάται την σκιά του και δεν κάνει τίποτα, αν δεν έχει έγκριση άνωθεν (οι ίδιοι βέβαια, αν τους ρωτήσεις, θα σου πουν "εμείς δεν είμαστε υπάλληλοι, είμαστε ανεξάρτητοι", σε τέτοια πλάνη ζουν) !
    Σημασία έχει πάντως, ότι στο τέλος όλα πήγαν καλά (έστω και αν υπήρξαν αστερίσκοι στην προσωρινή προστασία, δεν δόθηκε πλήρης), διότι φαίνεται πως σιγά σιγά, αρχίζουν οι περισσότεροι να συνειδητοποιούν αυτό, που έχω πει, εδώ και χρόνια : πως μία εταιρία, έχει αξία, μόνον εφόσον λειτουργεί και έχει έσοδα, αν κλείσει, είναι λιγότερο πιθανόν, να ικανοποιηθούν και οι πιστωτές της...
    Η ρίζα του κακού, νομίζω πως είναι το περιβόητο "προνόμιο ικανοποίησης" του Δημοσίου, σε περίπτωση πλειστηριασμών, αυτό έδωσε την "άνεση" στο ΝΣΚ, να παίξει με τις ζωές και τις τύχες χιλιάδων ανθρώπων, με τόσο προκλητικό και ελεεινό τρόπο.
    Προνόμιο, το οποίο ίσως χρήζει επανεξέτασης, από άποψη συνταγματικότητας, διότι αυτό είχε κάποιο πιθανό νόημα, όταν το Κράτος παρείχε υπηρεσίες στον πολίτη, στο σημερινό καθεστώς της χρεοκοπίας, όπου τα Νοσοκομεία ζητάνε από τους ασθενείς, να φέρουν γάζες και επιδέσμους, δε νομίζω πως έχει λόγο ύπαρξης...
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.