Σελίδες

Δευτέρα 25 Σεπτεμβρίου 2017

νόμοι made in Greece

     Δεν χρειάζεται να είναι κανείς ιδιαίτερα έξυπνος, για να καταλάβει ότι η χρεοκοπία του 2010 και γενικά τα δεινά της Ψωροκώσταινας, οφείλονται, σε μεγάλο βαθμό και στους κακούς Νόμους, που τίθενται σε ισχύ, ότι η δηλαδή η κάκιστη ποιότητα των Νόμων, αντανακλάται σε όλες τις κοινωνικές και οικονομικές εκφάνσεις της ζωής, στην χώρα μας.
  Συχνά, αναρωτιέται κανείς, με όσα ακούγονται και γράφονται, ποιοι "εγκέφαλοι" σκαρφίζονται τα νομοσχέδια, που έρχονται προς ψήφιση, από βο(υ)λευτές-πρόβατα, που τα ψηφίζουν, χωρίς καν να τα διαβάσουν, συνήθως.
  Προχθές π.χ μάθαμε, ότι ετοιμάζεται διάταξη, σύμφωνα με την οποία, όποιος συλλαμβάνεται να οδηγεί "μεθυσμένος", για 2η φορά, θα του αφαιρείται η άδεια οδήγησης "για πάντα", ήτοι ισόβια, ήτοι δεν θα ξανά πιάνει τιμόνι, μέχρι να πεθάνει !
   Καταρχάς, έχω την αίσθηση πως η "κοινή" γνώμη, έσπευσε, μαζικά, να επικροτήσει αυτή την πρόβλεψη, με ενθουσιασμό, καθώς και σοβαροί σχολιαστές του ραδιοφώνου, όπως ο Λιάγκας, μιλώντας για "έναν από τους καλύτερους Νόμους, που έχουν ψηφιστεί"...
   Έτσι, με κάνουν και αισθάνομαι λίγο αιρετικός, που υποστηρίζω ότι δεν μπορεί μια διοικητική παράβαση, έστω και καθ' υποτροπή, να οδηγεί σε ...ισόβια ποινή, ενώ ένα κακούργημα, ένας π.χ φόνος, να σε βγάζει από την φυλακή, σε 20 περίπου χρόνια, ήτοι ότι η ποινή, (πρέπει να) έχει ένα όριο, κάποια στιγμή να τελειώνει !
   Οδηγώντας κανείς "μεθυσμένος", που αυτό πλέον, με τα νέα όρια, μεταφράζεται σε δύο μπύρες ίσως, απλά ρισκάρει, κυρίως τη δική του ζωή, αλλά πιθανώς και κάποιων άλλων, χωρίς να σημαίνει ότι θα συμβεί το κακό και φυσικά είναι κατακριτέα και αποδοκιμαστέα, μια τέτοια ανεύθυνη συμπεριφορά.
   Σίγουρα όμως, δεν έχει πρόθεση, ούτε να αυτοκτονήσει, ούτε να σκοτώσει, απλά μπορεί να υπερεκτιμά την ικανότητά του, να οδηγήσει, τη δεδομένη στιγμή.
   Η "ποινή" για κάποια παράβαση, θα πρέπει να είναι ΑΝΆΛΟΓΗ και σίγουρα να έχει όρια, αν πιστεύουμε ότι σκοπός της, είναι, η αλλαγή συμπεριφοράς, ο σωφρονισμός, του παραβάτη.
    Για να μην μακρηγορώ, ακόμα και αν ψηφιστεί, μια τέτοια διάταξη, θα κριθεί από τα Δικαστήρια ως ΑΝΤΙΣΥΝΤΑΓΜΑΤΙΚΉ, διότι περιορίζει υπέρμετρα την ελευθερία του ανθρώπου, έκφανση της οποίας είναι και η οδήγηση, θα είναι δηλαδή ανεφάρμοστη.
   Αυτό με κάνει να αναρωτιέμαι, τι δουλειά κάνουν οι καλοπληρωμένοι σύμβουλοι των Υπουργών (ο συγκεκριμένος βέβαια, είναι και ο ίδιος νομικός, οπότε όφειλε να ξέρει) και κατεβάζουν νομοσχέδια, με καραμπινάτες αντισυνταγματικότητες.
  Αν σκοπός τους, είναι η δημιουργία απλών εντυπώσεων και το να εισπράξουν "μπράβο" από Λιάγκα και λοιπούς, που πρώτα μιλάνε και μετά σκέφτονται (εδώ φταίνε και τα αντισόσιαλ μίντια, που προωθούν αυτού του είδους την συμπεριφορά), τότε το πέτυχαν...
    Όποιον οδηγό και να ρωτήσεις, θα σου πει ότι θα "τρελαινόταν" ακόμα και στην ιδέα να του αφαιρεθεί η άδεια, για ...δέκα ημέρες, άρα τι νόημα έχει η αφαίρεση "εφ' όρου ζωής" ; Κανένα, ακόμα και μια ολιγοήμερη (άντε, ολιγόμηνη) αφαίρεση, πετυχαίνει τον ίδιο σκοπό και σίγουρα ο άλλος θα το σκεφτεί σοβαρά, να κάνει πάλι την ίδια παράβαση !
    Παράλληλα με αυτά, στα ψιλά γράμματα, αναφέρθηκε ότι κυβερνητικός παράγων, πρότεινε τα (εξοντωτικά, σήμερα) πρόστιμα του Κ.Ο.Κ, να μην είναι "α λα καρτ" για όλους, αλλά ανάλογα με την οικονομική κατάσταση του καθενός παραβάτη, πρόταση απόλυτα λογική, δίκαιη και συνταγματική, αλλά απλά ...δεν εισακούστηκε.



Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.