Αυτός ήταν και ο αρχικός τίτλος της ανάρτησης, επειδή τα εγκλήματα είναι πολύ περισσότερα από ένα, σε αυτή την υπόθεση, ωστόσο είχα σκεφτεί και να την αλλάξω σε "σκατοψυχία στο ...κυνοβούλιο" (αλλά δεν επικράτησε) !
Διότι δεν μπορεί να είσαι ή να λέγεσαι άνθρωπος, αλλά "σκύλος", όταν ψάχνεις την ...υγεία ενός από τα θύματα αυτού του ειδεχθούς εγκλήματος, για να ρίξεις εκεί ευθύνες, σε έναν άνθρωπο δηλαδή, που θυσιάστηκε, ως πρόβατο επί σφαγή...
Το θεατράκι σε αυτή την "επιτροπή" της βο(υ)λής, συνεχίζεται και θα συνεχίζεται επί μακρόν, ενώ ξέρουμε όλοι εκ των προτέρων, που θα καταλήξει (έφταιγε ο σταθμάρχης της Λάρισας), απλά χάνονται εργατοώρες και βγάζουν τα μέλη της ένα έξτρα "μεροκάματο", δίχως κανένα νόημα και σκοπό !
Το είδαμε και στην πρόσφατη περίπτωση της ΕΔΕ για τους νοσοκομειακούς, που γλεντοκοπούσαν, πάνω από τους μελλοθάνατους, σε δημόσιο νοσοκομείο και το πόρισμα είπε "αθώοι", με την "απίθανη" αιτιολογία ότι "αυτά τα πάρτυ γίνονται επί πολλά χρόνια" (LOL)...
Είναι προφανές και επιβεβαιώνεται καθημερινά, ότι ΔΕΝ υπάρχει σωτηρία, για τη βενεζουέλα των βαλκανίων, που "έχτισαν" το πράσινο και το μπλε πασοκ, επί 40 και πλέον έτη και ξαναλέμε ότι θέλει γκρέμισμα συθέμελα και χτίσιμο από το μηδέν !
Για να ξαναγυρίσω όμως στο θέμα, τα εγκλήματα στα Τέμπη, είναι βασικά τρία, τα οποία όμως συνδέονται-συνέχονται ασφαλώς μεταξύ τους : πρώτον, η σύγκρουση των τρένων, δεύτερον που πήγαν οι καραβιές των δισεκατομμυρίων ευρώ που έχει "κάψει" διαχρονικά το σοβιετικό κρατικό μονοπώλιο του ΟΣΕ και τρίτον, το τι μετέφερε τελικά η εμπορική αμαξοστοιχία.
Ως προς το πρώτο, θα πουν ασφαλώς ότι για ΌΛΑ φταίει ο σταθμάρχης, που γύρισε ή δε γύρισε "ένα κλειδί", το ποιος έκανε το ρουσφέτι και έβαλε έναν πρώην αχθοφόρο σε τόσο υπεύθυνη θέση, μάλλον (θα) είναι αδιάφορο, όπως και το γιατί, εν έτει 2023, οι ζωές τόσων ανθρώπων κρέμονταν, από το αν ερμήνευσε σωστά τα λαμπάκια, που έβλεπε μπροστά του, ένα διορισμένο κομματόσκυλο της συμμορίαςΝΔ...
Για το δεύτερο, θα πουν μάλλον ότι τα (οικονομικά) εγκλήματα έχουν παραγραφεί (αυτό ισχύει γενικά, άλλωστε, για όσους διετέλεσαν υπουργοί, λόγω του νόμου περί μη ευθύνης υπουργών, όλα τα "μεγάλα κεφάλια" θα μείνουν στο απυρόβλητο και θα την πληρώσουν κάποιοι απλοί υπάλληλοι, που δεν έχουν "ασυλίες") !
Ως προς το φορτίο τώρα, του εμπορικού τρένου και αν αυτό συνδέεται ή όχι με το λαθρεμπόριο καυσίμων, που κυβερνάει, ουσιαστικά, τη χώρα, από τον Ιούλιο του 2019 έως σήμερα, προφανώς και αυτό θα προσπαθήσει η συμμορίαΝΔ, να το "θάψει", για να μην χάσει την στήριξη όσων την έκαναν κυβέρνηση...
Μου έκανε εντύπωση, ότι το Γενικό Χημείο του Κράτους επιβεβαίωσε την ύπαρξη, στο σημείο του εγκλήματος, ουσίας, που συνδέεται με νοθεία καυσίμων (ενώ η συμμορίαΝΔ είχε σπεύσει να τσιμεντώσει το χώρο για να μην υπάρχουν ίχνη) και μην σας κάνει αίσθηση αν αύριο ακούσετε ότι το Γ.Χ.Κ διαλύεται ή συγχωνεύεται με άλλη υπηρεσία, γιατί ...αυτά παθαίνει όποιος λέει αλήθειες, στην κολομβία των βαλκανίων και όχι τις "αλήθειες", δηλαδή την Απάτη της συμμορίαςΝΔ (όπως είδαμε και στην περίπτωση του Αστεροσκοπείου) !
Το φορτίο του εμπορικού τρένου, άλλωστε, συνέχεται και με τις συνέπειες της σύγκρουσης, διότι αν δε μετέφερε αυτά τα επικίνδυνα και εύφλεκτα υλικά, τα θύματα θα ήταν λιγότερα...
Να υπενθυμίσω, για όσους έχουν μνήμη χρυσόψαρου, κλείνοντας, ότι ο μιζοκούλης ο μιζοτάκης, πήγε μόνον στην κηδεία του μηχανοδηγού του εμπορικού τρένου, όπως συνηθίζεται πάγια, στην Καμόρα !