Σελίδες

Τρίτη 16 Μαΐου 2017

Ν.Δ telemarketing

      Ο τίτλος, θα μπορούσε να είναι επίσης : "καλά τα λέει, αλλά ΠΟΊΟΣ τον πιστεύει (ή θα μπορούσε να τον πιστέψει) ;" και αναφερόμαστε φυσικά στον Κούλη, που έχει επιδοθεί σε ένα κρεσέντο επικοινωνιακών τεχνασμάτων, για να ...σας πείσει, ότι πρέπει να τον προτιμήσετε, στις επόμενες εκλογές !
  Πολύ ταιριαστό θα ήταν επίσης και το σύνθημα "ο λαός δεν ξεχνά τι σημαίνει Ν.Δ" και όχι βέβαια "δεξιά", εφόσον ΠΟΤΈ δεν κυβέρνησε δεξιά, μετά το 1981, στην Ελλάδα, με ένα μικρό διάλειμμα την περίοδο 1990-93, όταν ο γέρος Μητσοτάκης, προσπάθησε να εφαρμόσει δεξιές πολιτικές, αλλά έκανε πίσω, τον έφαγαν-τρόμαξαν τα δίποδα τρωκτικά του παπανδρεϊσμού, που είχαν ήδη μεγαλώσει πολύ, από το φαγητό και δεν τα τσάκισε, ως όφειλε (και όπως έκανε π.χ αντίστοιχα η Θάτσερ, στην Αγγλία), προκειμένου να μην ζούμε σήμερα έναν διαρκή εφιάλτη...
   Η Ν.Δ είναι ένα κόμμα, πιο αριστερό ίσως και από τον συριζα, όπως δείχνει και το παρελθόν του, έχει μαζέψει τους περισσότερους ανεπάγγελτους και κρατικοδίαιτους, από κάθε άλλο κόμμα και φυσικά, όταν έρχεται στην εξουσία, διορίζει αβέρτα "κουμπάρους" και ένα σωρό άλλους άσχετους και ανίδεους, σε θέσεις ευθύνης, με τα γνωστά αποτελέσματα.
   Ο εκάστοτε Πρόεδρος της Ν.Δ, όπως τώρα ο Κούλης, περιστοιχίζεται από ένα επιτελείο διαφημιστών-επικοινωνιολόγων, που προσπαθούν "να τον πουλήσουν", όπως κάθε άλλο προϊόν, οδοντόκρεμα, πατατάκια, μπισκότα, τσίχλες κ.ο.κ.
   Κάνουν "έρευνα αγοράς", δηλαδή ποιες είναι οι "τάσεις" στην κοινωνία, τι θέλει να ακούσει ο κόσμος και του δίνουν ακριβώς αυτό, μόνον και μόνον, για να υφαρπάξουν την ψήφο του, ούτε εννοούν, ούτε πιστεύουν και οι ίδιοι αυτά, που (τους βάζουν να) λένε και φυσικά, δεν είναι σε θέση να τα υλοποιήσουν.
   Αυτή είναι και η μεγάλη διαφορά με τον Τσίπρα, ότι ο τελευταίος έχει έμφυτο χάρισμα στην απάτη και στην αυταπάτη, δεν χρειάζεται ένα επιτελείο καλοπληρωμένων διαφημιστών, γύρω του, για να πουλήσει το "παραμύθι" !
   Μιλώντας, μάλιστα, για το εκάστοτε προϊόν, που λέγεται "πρόεδρος Ν.Δ", από πλευράς αξίας και χρησιμότητας, συγκρίνεται μόνον με ορισμένα προϊόντα telemarketing, που υπόσχονται "θαύματα" : π.χ να βγάλεις μαλλί, με ...αλοιφή ή να αποκτήσει κοιλιακούς και να αδυνατίσει ο σαπιοκοιλιάς, που τρώει σαν γουρούνι και δεν περπατάει καν, κάνοντας ...τοπικό μασάζ.
    Είναι όλα αυτά τα προϊόντα, που βρίσκονται στα σπίτια και οι ιδιοκτήτες τους, δεν θυμούνται καν, ότι κάποτε ...έδωσαν λεφτά και αγόρασαν κάτι τόσο άχρηστο και τόσο απατηλό, τα παίρνουν και δεν τα χρησιμοποιούν ποτέ !
   Εκεί βασίζονται και οι διαφημιστές, τόσο των προϊόντων αυτών, όσο και του εκάστοτε προέδρου της ΝΔ, ότι μετά τις εκλογές, κανένας δεν θα θυμάται τι υποσχέθηκαν, θα έχουν πάρει την ψήφο, όπως παίρνουν και "οι έμποροι" τα λεφτά για προϊόντα-σκουπίδια, που δεν έχουν καμία χρησιμότητα.
   Μάλιστα, δημιουργούν την εντύπωση στον κόσμο, ότι φταίει εκείνος, που το προϊόν δεν έκανε τίποτα, από όσα υποσχόταν, επειδή το χρησιμοποίησαν για λίγο και δεν επέμειναν...
   Τα κρατικοδίαιτα χάπατα, πάντως, που ανεβοκατεβάζουν τις κυβερνήσεις στην χώρα μας, αφού "δοκίμασαν" και τον Τσίπρα και απογοητεύτηκαν, φαίνεται πως πηγαίνουν στον Κούλη, απόδειξη πως είναι ό,τι πιο κοντινό στον συριζα, αυτή την στιγμή, η ΝΔ, θα συνεχίσει τις ίδιες πολιτικές.
     Και φυσικά η κύρια και μεγάλη μάζα των ψηφοφόρων της Ν.Δ, αποτελείται από όσους διορίσθηκαν ή όσους διορίσθηκαν τα παιδιά και οι λοιποί συγγενείς τους, επί Ν.Δ και αισθάνονται "υποχρεωμένοι" να το ανταποδίδουν εσαεί με την εξαγορασμένη ψήφο τους...(για τόσο "δεξιό" κόμμα, μιλάμε χαχα)
     Εδώ ισχύει και το "αυτόν ξέρετε, αυτόν εμπιστεύεστε", όσο και αν δεν τους αρέσει ο Κούλης και πιθανόν να ήθελαν να ψηφίσουν κάτι άλλο και καλύτερο, καταλήγουν εκεί, για να μην ...ξεβολευτούν, επιλέγουν την "ασφάλεια" του κρατικοδίαιτου Κούλη, που ξέρουν ότι θα κάνει τα πάντα, για να διατηρήσουν τα τρωκτικά του δημόσιου χρήματος, τα προνόμιά τους, αφού είναι ένας από αυτούς.

 

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.