Για υδροπλάνα ακούμε, συνέχεια, τα τελευταία χρόνια, αλλά υδροπλάνα δεν βλέπουμε, κάθε τόσο ανακοινώνεται η αδειοδότηση κάποιου υδατοδρομίου (καμιά 20ρια έως τώρα), ωστόσο υδροπλάνο δεν έχει πετάξει ακόμα, ούτε για πλάκα !
Περιττεύει, νομίζω, να πω, πόσο τεράστια σημασία, έχει αυτή η επένδυση, για την χώρα μας, από πολλές απόψεις, όχι μόνον οικονομική, που προχωράει με ρυθμούς χελώνας...
Αν πρόκειται, να περιμένουμε να αδειοδοτηθούν όλα τα πιθανά υδατοδρόμια, με τους ρυθμούς που δίνονται οι άδειες και την γραφειοκρατία, που επικρατεί, στην Ελλάδα, ούτε σε 10 χρόνια, δεν θα πετάξουν.
Δεν γνωρίζω, αν η μεγάλη καθυστέρηση, οφείλεται σε αυτή την γραφειοκρατία ή σε πόλεμο από ανταγωνιστικά συμφέροντα ή σε πιθανή έλλειψη κεφαλαίων, όμως είναι σαφές ότι η επένδυση αυτή, πρέπει να προχωρήσει και μάλιστα άμεσα.
Αν συνδυαστεί μάλιστα, με μία πρόσφατη είδηση, που ελπίζουμε να μην είναι "ράδιο αρβύλα", πως ρωσική εταιρία, σκέφτεται να ανοίξει εργοστάσιο κατασκευής υδροπλάνων, στην Καλαμάτα, οι προοπτικές, που ανοίγονται, είναι μοναδικές, για ανάπτυξη, θέσεις εργασίας και αύξηση του ΑΕΠ.
Η Ελλάδα, είναι μία νησιωτική χώρα, με 3000 και πλέον, μικρά και μεγάλα νησιά, αν δε συνυπολογίσουμε και πόσες παραλιακές πόλεις υπάρχουν στην ηπειρωτική χώρα, οι συνδυασμοί των δρομολογίων, είναι σχεδόν σαν μαθηματική πρόοδος...
Τα υδροπλάνα είναι η καλύτερη και οικονομικότερη λύση, ώστε να σπάσει η απομόνωση, πολλών νησιωτικών περιοχών, θα δώσει ώθηση στον τουρισμό, θα αναπτυχθούν περιοχές, που τώρα, δεν ανήκουν στους ταξιδιωτικούς προορισμούς και δεν θα φοβούνται οι νησιώτες μας, μήπως αρρωστήσουν και δεν μπορούν να μεταφερθούν σε κάποιο Νοσοκομείο !
Τα πλεονεκτήματά τους, είναι πώς παρέχουν σχεδόν 100% ασφάλεια, αφού και να χαλάσει ο κινητήρας, που λέει ο λόγος, θα μπορούν να προσθαλασσώνονται, πετάνε σε χαμηλό ύψος, οπότε απολαμβάνεις καλύτερα και την διαδρομή και φυσικά θα πηγαίνεις πιο γρήγορα, από το ένα μέρος στο άλλο, γρηγορότερα, εννοώ, από ότι με πλοίο ή κρουαζιερόπλοιο...
Παρότι γρηγορότερα, δεν θεωρώ, ότι αποτελούν απειλή, για τις μεγάλες ακτοπλοϊκές εταιρίες, αφού τα υδροπλάνα δεν μπορούν να μεταφέρουν οχήματα και γενικά έχουν πολύ πιο περιορισμένη μεταφορική ικανότητα, τόσο σε ανθρώπους, όσο και σε πράγματα.
Τέτοιες και παρόμοιες, στρατηγικής σημασίας, επενδύσεις, από διορατικούς ανθρώπους-επιχειρηματίες, θα πρέπει να προωθούνται γρήγορα και κατά προτεραιότητα, γιατί "ο χρόνος είναι χρήμα" !
Περιττεύει, νομίζω, να πω, πόσο τεράστια σημασία, έχει αυτή η επένδυση, για την χώρα μας, από πολλές απόψεις, όχι μόνον οικονομική, που προχωράει με ρυθμούς χελώνας...
Αν πρόκειται, να περιμένουμε να αδειοδοτηθούν όλα τα πιθανά υδατοδρόμια, με τους ρυθμούς που δίνονται οι άδειες και την γραφειοκρατία, που επικρατεί, στην Ελλάδα, ούτε σε 10 χρόνια, δεν θα πετάξουν.
Δεν γνωρίζω, αν η μεγάλη καθυστέρηση, οφείλεται σε αυτή την γραφειοκρατία ή σε πόλεμο από ανταγωνιστικά συμφέροντα ή σε πιθανή έλλειψη κεφαλαίων, όμως είναι σαφές ότι η επένδυση αυτή, πρέπει να προχωρήσει και μάλιστα άμεσα.
Αν συνδυαστεί μάλιστα, με μία πρόσφατη είδηση, που ελπίζουμε να μην είναι "ράδιο αρβύλα", πως ρωσική εταιρία, σκέφτεται να ανοίξει εργοστάσιο κατασκευής υδροπλάνων, στην Καλαμάτα, οι προοπτικές, που ανοίγονται, είναι μοναδικές, για ανάπτυξη, θέσεις εργασίας και αύξηση του ΑΕΠ.
Η Ελλάδα, είναι μία νησιωτική χώρα, με 3000 και πλέον, μικρά και μεγάλα νησιά, αν δε συνυπολογίσουμε και πόσες παραλιακές πόλεις υπάρχουν στην ηπειρωτική χώρα, οι συνδυασμοί των δρομολογίων, είναι σχεδόν σαν μαθηματική πρόοδος...
Τα υδροπλάνα είναι η καλύτερη και οικονομικότερη λύση, ώστε να σπάσει η απομόνωση, πολλών νησιωτικών περιοχών, θα δώσει ώθηση στον τουρισμό, θα αναπτυχθούν περιοχές, που τώρα, δεν ανήκουν στους ταξιδιωτικούς προορισμούς και δεν θα φοβούνται οι νησιώτες μας, μήπως αρρωστήσουν και δεν μπορούν να μεταφερθούν σε κάποιο Νοσοκομείο !
Τα πλεονεκτήματά τους, είναι πώς παρέχουν σχεδόν 100% ασφάλεια, αφού και να χαλάσει ο κινητήρας, που λέει ο λόγος, θα μπορούν να προσθαλασσώνονται, πετάνε σε χαμηλό ύψος, οπότε απολαμβάνεις καλύτερα και την διαδρομή και φυσικά θα πηγαίνεις πιο γρήγορα, από το ένα μέρος στο άλλο, γρηγορότερα, εννοώ, από ότι με πλοίο ή κρουαζιερόπλοιο...
Παρότι γρηγορότερα, δεν θεωρώ, ότι αποτελούν απειλή, για τις μεγάλες ακτοπλοϊκές εταιρίες, αφού τα υδροπλάνα δεν μπορούν να μεταφέρουν οχήματα και γενικά έχουν πολύ πιο περιορισμένη μεταφορική ικανότητα, τόσο σε ανθρώπους, όσο και σε πράγματα.
Τέτοιες και παρόμοιες, στρατηγικής σημασίας, επενδύσεις, από διορατικούς ανθρώπους-επιχειρηματίες, θα πρέπει να προωθούνται γρήγορα και κατά προτεραιότητα, γιατί "ο χρόνος είναι χρήμα" !
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.