Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 20 Αυγούστου 2017

δεν ήσουν χθεσινός, αλλά έγινες

   Η πρόσφατη, προσωπική, εμπειρία, που είχα, από την γνωστή αυτή αλυσίδα, ηλεκτρικών και ηλεκτρονικών ειδών, αναδεικνύει το πως βλέπουν κάποιοι, τους όρους "εξυπηρέτηση πελατών" και "υποστήριξη μετά την πώληση"...
  Τα γεγονότα, έχουν ως εξής : στις αρχές του 2016, αγόρασα, μια συσκευή "έξυπνου κινητού", κινέζικης εταιρίας, έναντι 159 ευρώ, που είχε 24 μήνες εγγύηση.
  Μετά από 8 μήνες και αφού μίλησε ο αδερφός μου, με αυτήν, για 30 με 40 λεπτά, εμφανίστηκε μια κάθετη κιτρινωπή γραμμή, στην οθόνη, αριστερά και στο μέσον περίπου.
  Αρχικά, δεν έδωσα σημασία, εφόσον λειτοργούσε κανονικά, κατά τα άλλα, μέχρι που μετά από άλλους έξι μήνες, η γραμμή άρχισε να γίνεται ασημένια και στο τέλος, να μην λειτουργεί η οθόνη αφής.
   Αφού αγόρασα, άρον-άρον, άλλη συσκευή (της ίδιας εταιρίας, αλλά από αλλού), για να μην ξεμείνω, από τηλέφωνο, την πήγα, εφόσον και η εγγύηση ήταν ενεργή, στο κατάστημα, από όπου την είχα αγοράσει.
    Εκεί, ο υπάλληλος του σέρβις, πριν καλά-καλά, την κοιτάξει, απεφάνθη (κλασικά), ότι "έχει πάρει υγρασία" και πως για την στείλει στο επίσημο σέρβις της αντιπροσωπείας, θα έπρεπε να δώσω 15 (αν θυμάμαι καλά) ευρώ, γιατί ήταν σίγουρος, πως δεν είναι η βλάβη εντός εγγύησης και θα επιστραφεί...
    Έτσι, λοιπόν, την πήγα μόνος μου, στο επίσημο σέρβις, όπου αρχικά είπαν ότι ...κάηκε η οθόνη και θα την επισκευάσουν, αργότερα όμως, έκριναν ότι θα αργήσει πολύ το ανταλλακτικό και μου έδωσαν ένα έγγραφο, για να γίνει αντικατάσταση της συσκευής.
    Με το χαρτί στο χέρι, γύρισα στον "μη χθεσινό", μαζί με έναν φίλο μου (2 χρόνια άνεργος), που χρειαζόταν νέα συσκευή, καθώς είχα ήδη πάρει άλλη, όπως είπα, για να του κάνω δώρο, την συσκευή αντικατάστασης.
    Ενόψει του ότι δεν δίνουν μετρητά πίσω και το συγκεκριμένο μοντέλο (αλλά και γενικά τα κινητά της εταιρίας αυτής) δεν το είχαν πλέον, ο φίλος μου, διάλεξε, ένα άλλο, επίσης κινέζικο (αλλά περισσότερο επώνυμο), αξίας 149 ευρώ, οπότε τα 10 ευρώ, διαφορά, μας τα έδωσαν σε επιταγή δώρου (ισχύος 5 ετών, μάλιστα).
    Στην ερώτηση, αν θέλω να γίνω μέλος, απάντησα αρνητικά, λες και ήξερα τι θα ακολουθήσει...
    Μετά από μια εβδομάδα λοιπόν, ο φίλος μου, με ενημέρωσε ότι η συσκευή ..."χάλασε" και την πήγε στο σέρβις, το επίσημο.
     Από το σέρβις, τον πήραν τηλέφωνο και του είπαν ξανά ότι "το κινητό έχει πάρει υγρασία", είναι εκτός εγγύησης η βλάβη και θέλουν 120 ευρώ, για να το φτιάξουν (υπενθυμίζω ότι είχε αγοραστεί, προς 149 ευρώ, 10 μέρες πριν).
     Εκείνος, φυσικά, δεν δέχτηκε να το πληρώσει δεύτερη φορά, μέσα σε 10 μέρες και έχοντας και την προηγούμενη εμπειρία, που μου είπαν ότι έχει πάρει υγρασία, αλλά είχε καεί η οθόνη, πήγα στον πωλητή, μήπως βρούμε λύση, καλόπιστα.
     Αρχικά, δεν άκουγε τίποτα ο υπεύθυνος, αλλά αφού του είπα και την προηγούμενη περίπτωση και πως αν αποδειχθεί για δεύτερη φορά, ότι δεν είναι υγρασία, αλλά κάτι άλλο, θα γίνει μήνυση για απάτη, είπε ότι θα επικοινωνήσουν με το σέρβις, μήπως γίνει καλύτερη τιμή, δεδομένου ότι, όπως τους εξήγησα, κάτι που έχει 730 ημέρες εγγύηση, χάλασε στις 10...
     Πέρασε λίγος καιρός, χωρίς ειδοποίηση, οπότε ρώτησα σε άλλο κατάστημα, που βρέθηκα τυχαία, τι γίνεται και μου είπαν αρχικά ότι ...δεν με έβρισκαν στο τηλέφωνο και μετά ήρθε η δεύτερη κοροϊδία : η τιμή επισκευής, θα μειώνονταν, κατά ...10 ευρώ !
     Αφού εξάντλησα τα περιθώρια, λοιπόν και τους έδωσα άπλετο χρόνο να το σκεφθούν και να βρουν λύση, δεν έμενε τίποτα άλλο, από το να πάω να πάρω την συσκευή, από το επίσημο σέρβις και να την πάω, για δεύτερη γνώμη, αλλού.
      Εκεί τσακώθηκα, με τον υπεύθυνο, αφού το "έχει πάρει υγρασία", από μόνο του, προφανώς, δε λέει τίποτα, το ζητούμενο είναι ΠΏΣ πήρε υγρασία και αν αυτό οφείλεται π.χ σε ελαττωματική κατασκευή, οπότε θα έπρεπε να καλύπτεται από την εγγύηση.
      Επίσης, μου ζήτησε 7 ευρώ (!) επειδή έκαναν τον έλεγχο στην συσκευή, για να δουν τι έχει και τα οποία έδωσα, εν τέλει, επειδή το έγραφαν από πίσω, με ...μικρά γράμματα (χωρίς ωστόσο να το αναφέρουν, στο άτομο, που είχε παραδώσει την συσκευή) !
     Το αποτέλεσμα είναι ότι το πήγα έξω, σε κατάστημα σέρβις, της γειτονιάς, το οποίο ΔΕΝ μου χρέωσε τον έλεγχο (ενώ θα τον πλήρωνα εκεί, αν το ζητούσαν, στην επίσημη αντιπροσωπεία, που καλύπτει η εγγύηση, είναι παράνομο και παράλογο, να επιβάλλεται χρέωση, για ...απλό έλεγχο και διάγνωση).
      Όπως ανέμενα, η τιμή επισκευής, ανέρχεται σε 40 περίπου ευρώ και μάλιστα, για να μου δικαιολογήσουν την τιμή αυτή, ανέφεραν και κάποιες άλλες επισκευές, που σημαίνει ότι αυτό, για το οποίο ζητούσαν 120 ευρώ, στο επίσημο σέρβις, δεν έκανε πάνω από 30 ευρώ...
      Μετά, από αυτήν την εμπειρία, είναι λογικό, θεωρώ, να μην ξαναψωνίσω, από την συγκεκριμένη αλυσίδα, αν και στο παρελθόν, σε άλλα προϊόντα, πλην κινητών, δηλαδή, δεν υπήρξε πρόβλημα.
     Ο λόγος, που πήγα και ξανά πήγα, σε αυτούς, δεν ήταν για να παρακαλέσω, απλά για να τους δώσω τη δυνατότητα, να μην χάσουν, για 149 ευρώ, έναν ή και περισσότερους πελάτες, που σε βάθος χρόνου, θα τους απέφεραν εκατοντάδες ή χιλιάδες ευρώ, αλλά δεν φέρθηκαν έξυπνα, όπως και στο επίσημο σέρβις, που για να πάρουν 7 ευρώ "νταβατζηλίκι", έχασαν τα 45, που θα πάρει μεθαύριο, ο άλλος...
     

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.