Πριν μερικούς μήνες, ένας ξάδερφος, μου είπε ότι ο λογαριασμός του κινητού τηλεφώνου του, ήρθε πολύ "φουσκωμένος" και όταν ζήτησε εξηγήσεις, του είπαν από την εταιρία, ότι αυτό οφειλόταν σε sms από 5ψήφιο νούμερο, από κάποια "υπηρεσία", στην οποία είχε εγγραφεί.
Φυσικά, ο ίδιος, δεν είχε εγγραφεί ποτέ σε καμία τέτοια υπηρεσία, απλά έσβηνε τα sms που του έστελναν, χωρίς να απαντά και χωρίς ποτέ να φανταστεί, ότι η χρέωση (περί τα 2,5 ευρώ), γίνεται, όταν σου στέλνουν αυτοί, όχι όταν απαντάς (sic) !
Ψάχνοντας στο διαδίκτυο το 5ψηφιο νούμερο, από το οποίο στέλνονταν τα sms αυτά, είδε ότι από πίσω υπήρχε μια εταιρία "φιλανθρωπικού χαρακτήρα", τύπου ΜΚΟ, με έδρα την Κύπρο...(που στέλνει ...φιλανθρωπικά sms τύπου "είμαι η Ντανιέλα, θες να γνωριστούμε ;" χαχα)
Έτσι, όταν έλαβα προχθές, ένα αντίστοιχο sms, αμέσως κατάλαβα "τι παίζει", ωστόσο δεν πήγα το επόμενο πρωί, να κάνω φραγή, με συνέπεια χθες, να μου στείλουν τρία ή τέσσερα ...συνεχόμενα (!) sms και τότε φυσικά έτρεξα, στον πάροχο, να κάνω φραγή.
Ο υπάλληλος, είναι η αλήθεια, ότι δεν φάνηκε να πιστεύει ότι δεν γράφτηκα ποτέ σε τέτοιες "υπηρεσίες", λες και υπάρχει άνθρωπος, που θα πλήρωνε, για να ...του στέλνουν sms κάποια ρομπότ και να τον χρεώνουν, όσο και όποτε εκείνοι θέλουν !!
Εδώ λοιπόν, είναι και ο ρόλος των τηλεπικοινωνιακών παρόχων, που κρίνεται τουλάχιστον ύποπτος, διότι δεν προστατεύουν τον πελάτη-καταναλωτή, από αυτούς τους απατεώνες, ως όφειλαν.
Δυσκολεύομαι και δεν θέλω να πιστέψω, ότι οι πάροχοι κάνουν πλάτες στους απατεώνες, επειδή έτσι φουσκώνουν οι λογαριασμοί, όπως και το επιχείρημα τους, ότι οι απατεώνες παίρνουν τα λεφτά, απευθείας από εμάς, λες και δεν μεσολαβεί ο πάροχος και ο λογαριασμός του κινητού !
Δεν μπορεί, όταν πέφτουμε θύματα τόσο ωμής απάτης, να μας αντιμετωπίζουν με καχυποψία, όταν δεν έχουμε εγγραφεί και δεν αποδεικνύεται ότι έχουμε εγγραφεί σε αυτές τις "υπηρεσίες"...
Εμένα, μου έστειλε ο πάροχος, μήνυμα ότι μπορεί να συμβαίνει κάτι, όχι μετά το πρώτο "ύποπτο" sms, που έλαβα, αλλά κατόπιν εορτής, αφού ...είχα κάνει την φραγή, σε κατάστημα !
Κανονικά, θα όφειλε ο πάροχος, να σε ενημερώνει, ΠΡΙΝ καν λάβεις το χρεώσιμο sms, ότι το τάδε νούμερο θέλει να σου στείλει, έχεις κάνει όντως εγγραφή ή όχι ;
Το ζήτημα είναι αρκετά σοβαρό και πρέπει να ασχοληθούν με αυτό, τόσο οι Ενώσεις Προστασίας Καταναλωτών και η Αρχή Τηλεπικοινωνιών, αλλά και (κυρίως) οι Εισαγγελικές Αρχές, ώστε να εντοπιστούν και να μπουν στην φυλακή, οι "φιλάνθρωποι" αεριτζήδες απατεώνες, που σκαρφίστηκαν αυτό τον άθλιο τρόπο, για να βγάλουν λεφτά !
προς τιμήν του, ο πάροχος, έκανε άμεσα δεκτό το αίτημα μου και δεν με χρέωσε...
ΑπάντησηΔιαγραφή