Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Πέμπτη 29 Οκτωβρίου 2020

δεν ασχολούμαι καν

    Καθώς το blog μου, έχει μπει στη δεύτερη δεκαετία της ύπαρξης του (πως περνούν τα χρόνια...), θα ήθελα να κάνω μερικά σχόλια, σήμερα, για αυτό.
  Ο νέος ποινικός κώδικας, είναι αλήθεια ότι με τις εκτεταμένες αλλαγές του, "ακύρωσε" ένα μεγάλο μέρος των αναρτήσεων του μπλογκ, με την έννοια ότι κάποιες διατάξεις καταργήθηκαν ή τροποποιήθηκαν, οι ποινές πιθανόν μειώθηκαν κλπ.
  Ωστόσο, δεν μπήκα, ούτε θα μπω, στη διαδικασία να τις διαγράψω ή να τις διορθώσω, απλά όποιος διαβάζει κάτι, που είναι πριν την 1η Ιουλίου 2019, θα πρέπει να είναι "υποψιασμένος" ότι μπορεί να έχουν επέλθει αλλαγές και τροποποιήσεις...
  Δεν ασχολούμαι επίσης, με τα στατιστικά των προβολών, άσχετα με το αν είναι αξιόπιστα ή όχι, ούτε επιδιώκω μεγάλη επισκεψιμότητα και αυτό είναι προφανές, διότι δεν χαϊδεύω αυτιά, λέω τη γνώμη μου, που συχνά μπορεί να είναι δυσάρεστη στους περισσότερους !
  Από την άποψη αυτή, ίσως και οι ακόλουθοι που έχω, να είναι πολλοί (με τιμάει ιδιαίτερα, όταν κάποιος ακολουθεί μόνον το δικό μου μπλογκ, βέβαια), διότι οι απόψεις μου, στη μη νομικές αναρτήσεις, δεν ακολουθούν το μέσο όρο, δεν θα έλεγα πως είναι ακραίες ή περιθωριακές φυσικά, αλλά με χαροποιεί ότι κάποιοι, έστω λίγοι, συμφωνούν.
    Δεν έχω επίσης, ούτε το χρόνο, ούτε τη διάθεση, να ξέρω ή να παρακολουθώ τι λένε για μένα οι άλλοι, όταν π.χ αναπαράγεται κάποια ανάρτηση μου, στα αντισόσιαλ μίντια, αν με "θάβουν", σίγουρα οι "χρήστες" τους, αρέσκονται στο να κολλάνε "ταμπέλες" και να βγάζουν ό,τι να ναι συμπεράσματα, σε λίγα δευτερόλεπτα, αλλά δεν έχει νόημα να απαντάς σε αυτούς, οπότε είναι καλύτερο, νομίζω, που δεν ξέρω καν !
   Δεν ασχολούμαι καν και με την "κλοπή" της πνευματικής μου εργασίας-ιδιοκτησίας, όταν οι αναρτήσεις μου, αναπαράγονται ανώνυμα, σε διάφορα sites, όπως συνέβη πολύ πρόσφατα, όταν είδα δημοσιευμένη την ανάλυση μου, για τη νόμιμη άμυνα και τα όρια αυτής, σε site μεγάλης επισκεψιμότητας, με ελάχιστες αλλαγές λέξεων, για "ξεκάρφωμα"...
    Δεν μπορώ να στέλνω εξώδικα, στον κάθε αγράμματο που δημοσιεύει δικά μου, νομικής φύσεως, κείμενα, με ...ψευδώνυμο, ενώ πιο ελεεινό, φυσικά, είναι το να τα κλέβουν "συνάδελφοι" (γιατί είμαι σχεδόν βέβαιος ότι συμβαίνει και αυτό, χαχα) : δηλαδή, είσαι δικηγόρος και παρουσιάζεις μια δική μου ανάρτηση ως δική σου, για να κοροϊδέψεις, ποιον ; τον ...εαυτό σου, ότι είσαι δικηγόρος ;
    Υπάρχει και site νομίζω με το ίδιο όνομα, μπορεί να είναι και τυχαίο, δεν ασχολούμαι όπως είπα, με όλα αυτά, απλά είναι θλιβερό για κάποιους, να ζουν παρασιτικά και να νομίζουν ότι μπορεί να επωφεληθούν από τους άλλους ή να παρουσιάζουν ότι είναι κάτι διαφορετικό από αυτό που είναι !
   


Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.