Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2011

το σκάνδαλο με τα δάνεια των νέων δικηγόρων

  Το πρώην Ταμείο Νομικών και ήδη ταμείο ανεξάρτητα απασχολούμενων, χορηγούσε δάνεια σε νέους δικηγόρους (έως 7 έτη δικηγορίας), ύψους 4.402 ευρώ, για να αποκτήσουν επαγγελματική εγκατάσταση.
  Το Μάϊο του 2009 έκανα και εγώ αίτηση, για να λάβω το εν λόγω δάνειο, καθώς πληρούσα τις προϋποθέσεις, όπως και πολλοί άλλοι, υποθέτω, συνάδελφοι.
  Μετά από τραγικές παλινωδίες και καθυστερήσεις, έλαβα στα τέλη του 2010 (!!) μία πιο τραγική επιστολή, που με ενημέρωνε ότι το αίτημά μου απορρίφθηκε, με την "ανεπανάληπτη αιτιολογία" ότι τα δάνεια δεν θα δοθούν, επειδή ..όσοι είχαν πάρει στο παρελθόν χρωστάνε ακόμα !!!
  Προσοχή : τα χρήματα υπάρχουν (σας θυμίζει κάτι ;), αλλά δε δίνονται επειδή τα "πράσινα" και "γαλάζια" παιδιά πήραν δανεικά και ..αγύριστα.
   Ένας συνάδελφος μια μέρα, σε φιλική συζήτηση, που είχαμε, είπε χαριτολογώντας ότι : "εγώ έχω πάρει δύο (2) τέτοια δάνεια" ! Λεπτομέρεια : ο εν λόγω συνάδελφος έχει πατέρα δικηγόρο, ήτοι έτοιμο γραφείο και δε χρειαζόταν το(α) δάνειο(α)...
  Μετά απορούμε γιατί πτώχευσε το δύσμοιρο ετούτο Κράτος (κράτος, τρόπος του λέγειν).
  Την ερχόμενη εβδομάδα θα έχει στα χέρια του ο Εισαγγελέας τη μηνυτήρια αναφορά μου και κάτι μου λέει ότι η υπόθεση αυτή μπορεί σύντομα να ..ξεκολλήσει.
   Δυστυχώς ή ευτυχώς, μόνο με μηνύσεις μπορεί να επανέλθει η λογική σε τούτη τη χώρα και εφόσον φυσικά οι εισαγγελείς κάνουν (και αφεθούν να κάνουν) σωστά τη δουλειά τους, μπορεί να δούμε ένα καλύτερο μέλλον.
   Πάνω από όλα όμως, οφείλουμε εμείς ως πολίτες να αναλάβουμε δράση και πρωτοβουλίες, προκειμένου να σπάσουν τα αποστήματα και να μη διαιωνίζονται οι αδικίες και οι παρανομίες : το οφείλουμε όχι μόνον στους εαυτούς μας, αλλά σε όλους ! Η ανοχή ΕΙΝΑΙ συνενοχή

2 σχόλια:

  1. η υπόθεση έχει πάρει πλέον το δρόμο της και είναι σε καλά χέρια ! η καταγγελία μου έγινε τελικά στον Οικονομικό Εισαγγελέα και έχει ανατεθεί η έρευνα σε εισαγγελέα του ΣΔΟΕ ! ας ελπίσουμε να δράσει γρήγορα, μπας και πάρουμε τα χρήματα

    ΑπάντησηΔιαγραφή
  2. σήμερα κατέθεσα στην Πταισματοδίκη, στα πλαίσια της προκαταρκτικής εξέτασης. Να δούμε αν θα ασκηθεί δίωξη : η επιδίωξή μου είναι να δω "στο σκαμνί" τον τότε Υπουργό (Κατσέλη ή Λοβέρδος, δεν θυμάμαι καλά). Ξέρω ότι είναι δύσκολο, γιατί στην Ελλάδα ζούμε, αλλά όχι και απίθανο !

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.