Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Παρασκευή 9 Σεπτεμβρίου 2016

s.o.s

   Μετά το ορόσημο του ενός εκατομμυρίου προβολών, που συμπληρώθηκε, περί τα μέσα Δεκεμβρίου 2015, με την παρούσα ανάρτηση, συμπληρώνεται ένα ακόμα, αυτό των χιλίων (1000) αναρτήσεων !
 Αυτή η προσπάθεια-ιδέα, γεννήθηκε και ξεκίνησε, πολύ δειλά, το 2010, εν μέσω Μνημονίων κλπ, σε μια αρκετά σκοτεινή εποχή, όταν ενώ η χώρα βούλιαζε στα σκατά, 200.000 συνάνθρωποί μας, έσπευδαν να αγοράσουν την (πρώτη) τσόντα της Τζούλιας...
 Βέβαια, συστηματικά, άρχισα να γράφω, μετά το 2012, θυμάμαι όμως σαν χθες, που δεν ήξερα τι να πρωτογράψω και από που να ξεκινήσω ("κάθε αρχή και δύσκολη" και "η αρχή είναι το ήμισυ του παντός") και να που, αισίως, φτάσαμε στις χίλιες αναρτήσεις !
  Ο τίτλος δεν είναι παραπλανητικός, απλά ζητάω την βοήθεια αναγνωστών (έστω των πιο τακτικών, όχι των ευκαιριακών), διότι δεν ξέρω πλέον ποια νομικά ζητήματα, μπορεί να απασχολούν τον (πολύ) κόσμο, αυτό, που στα χωριά, αποκαλείται feedback.
  Θεωρώ ότι έχω καλύψει τα περισσότερα δημοφιλή και πιο συνηθισμένα νομικά ζητήματα της καθημερινότητας, κυρίως στο ποινικό πεδίο, στο αστικό υπάρχει ίσως μία υστέρηση...
  Μέχρι τώρα, έχω λάβει ελάχιστα εμαιλς, με προτάσεις για νομικές αναλύσεις και τελευταία, ελλείψει έμπνευσης, ίσως και λόγω μίας ..σχετικής ραθυμίας, αναλώνομαι στον σχολιασμό ειδήσεων νομικού ενδιαφέροντος.
   Πάντως, η εξαιρετική και ελαφρώς απροσδόκητη, επιτυχία της ανάρτησης, για την επικαρπία και την ψιλή κυριότητα, που έφτασε στις πιο δημοφιλείς, σε χρόνο ρεκόρ (επιτυχημένη και εκείνη περί χρησικτησίας), με ωθεί στην σκέψη ότι τα ζητήματα εμπράγματου Δικαίου, είναι καλοδεχούμενα, αφενός λόγω της γνωστής αγάπης του Έλληνα, για το ακίνητο γενικά και αφετέρου λόγω των υψηλών οικονομικών συμφερόντων, που σχετίζονται με τα ακίνητα !
   Για να πω και κάτι χαριτωμένο, μία επίσης πολύ δημοφιλής ανάρτηση, η διαφορά μήνυσης και αγωγής, υπήρξε αποτέλεσμα συζήτησης-ερώτησης, σε καφέ, με πρώην συμμαθητή, πιλότο της πολεμικής αεροπορίας και φαίνεται πως την δική του απορία, είχε και έχει πολύς κόσμος.
   Όταν ξεκίνησα, υπήρχαν ελάχιστες έως καθόλου, αντίστοιχες περιπτώσεις, πλέον όμως έχουν αρχίσει να ξεφυτρώνουν σαν μανιτάρια, έχω την εντύπωση, χωρίς και να ασχολούμαι, όμως, με το τι κάνουν οι άλλοι.
   Κάποιος, όπως έχω πει και αλλού, βέβαια, δικηγόρος νομίζω, ξεκίνησε λίγο μετά από εμένα, site με το ίδιο όνομα (δεν ξέρω αν υπάρχει ακόμα) !
   Το μόνο που με πείραξε λιγάκι, είναι ότι μια ιδέα, που είχε γεννηθεί στο μυαλό μου, υλοποιήθηκε από άλλους και αυτό, επειδή απαιτούσε επένδυση κεφαλαίων, τα οποία δεν μου περίσσευαν : μιλάω για την περίπτωση τηλεφωνικών νομικών συμβουλών, μέσω πενταψήφιων κλπ αριθμών.
   Αν κάποιος αναγνώστης, διαθέτει χρήματα και πιστεύει σε αυτή την ιδέα, μιας hot line νομικών συμβουλών (δεδομένου ότι αυτό εξασφαλίζει μεγαλύτερη ανωνυμία), ας επικοινωνήσει μαζί μου, να το συζητήσουμε...
   Βέβαια, αν απαντάω σε τηλέφωνα, οποιαδήποτε ώρα και μέρα, φαντάζομαι ότι πλέον δεν θα έχω καθόλου προσωπική ζωή, οπότε δεν είναι κάτι που με ενθουσιάζει αυτό.
  Τέλος, να πω, γιατί κάποια πράγματα θεωρούνται αυτονόητα, αλλά δεν είναι πάντα, ότι τόσο στα τηλέφωνα, όσο και στα εμαιλς, απαντώ, ο ίδιος, προσωπικά, όχι κάποιος άλλος, δεν υπάρχει άλλος πίσω από αυτό το blog και επίσης οι χίλιες αναρτήσεις, είναι όλες δικές μου, γραμμένες από εμένα...(όπως και όσες ακολουθήσουν)

Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.