Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

Η μεγαλύτερη ανταμοιβή...!

     Στις αρχές του καλοκαιριού, με είχε πάρει τηλέφωνο, από χώρα του εξωτερικού, μία ελληνίδα, που μένει πλέον εκεί, προκειμένου να συζητήσουμε για δικαστικές της υποθέσεις, στην Ελλάδα, που αφορούσαν τη διαμάχη της, με τον τέως σύζυγό της, αφού ήθελε να αλλάξει δικηγόρο !
    Αφού μιλήσαμε αρκετή ώρα και μου εξήγησε κάπως την υπόθεση, μου έστειλε αργότερα ένα εμαιλ, όπου έλεγε ότι δεν επιθυμούσε να συνεργαστούμε, επειδή "είδε" ότι έχω ...ηθικές αναστολές και σκέφτομαι ότι αυτή πρέπει να είναι η μεγαλύτερη αναγνώριση και ανταμοιβή, που έχω πάρει από πελάτη ή υποψήφιο πελάτη...
   Από την άλλη, αναλογίζεται κανείς, που βαδίζει η κοινωνία μας, όταν η ύπαρξη ηθικών φραγμών και η υιοθέτηση Αξιών και Ιδανικών, θεωρείται μειονέκτημα !
   Υπάρχουν πολλοί άνθρωποι, δυστυχώς, σαν την εν λόγω "κυρία", που θεωρούν ότι, για να πάει καλά η υπόθεσή τους, πρέπει ο δικηγόρος τους, να είναι λαμόγιο, απατεώνας και χωρίς αναστολές : τίποτα δεν απέχει περισσότερο από την αλήθεια...
    Έχω επιλέξει, στη ζωή μου, να πορεύομαι με το χρυσό κανόνα, που λέει να μην κάνεις στους άλλους, ό,τι δεν θα ήθελες και εκείνοι να κάνουν σε εσένα !
    Από την άλλη, θεωρώ ότι ΜΠΟΡΕΙΣ να αντιμετωπίσεις έναν αντίδικο, που χρησιμοποιεί ανήθικα ή και παράνομα μέσα, χωρίς να πέσεις στο επίπεδό του και το λέω, από προσωπική πείρα, αν έχεις το δίκιο με το μέρος σου, δεν απαιτείται να γίνεις λαμόγιο, για να το βρεις, αρκεί να ξεσκεπάσεις τις λαμογιές του αντιδίκου, αλλά με νόμιμα μέσα.
   Θέλω, ο πελάτης μου να έχει δίκιο, να με πείσει ότι έχει δίκιο, προκειμένου να υπερασπιστώ κάλλιστα την υπόθεσή του, αρκεί βέβαια να μην έχω πειστεί, για το αντίθετο, ότι δηλαδή έχει άδικο, διότι πολλές φορές είναι δύσκολο να διακρίνεις !
    Μία φορά, που βρισκόμουν σε άσχημη ψυχολογική κατάσταση, ανέλαβα μια υπόθεση, όπου στην πορεία ανακάλυπτα ότι δίκιο έχει η άλλη πλευρά, πρωτόδικα την κερδίσαμε, όμως όταν χάσαμε στο εφετείο, πανηγύριζα...Χίλιες φορές φτωχός, παρά να πλουτίζεις στην πλάτη αθώων και αδικημένων ανθρώπων, δικηγόρος του διαβόλου, ποτέ δεν πρόκειται να γίνω και πάντα με οδηγεί η συνείδησή μου, που θέλω να είναι καθαρή και να κοιμάμαι ήσυχος τα βράδια, ότι δεν αδίκησα κάποιον (στο μέτρο του εφικτού, πάντα).
     Στο σημείο αυτό, πρέπει να διευκρινίσω και κάτι άλλο: επειδή στο βιογραφικό μου, λέω ότι μαρέσουν οι "χαμένες υποθέσεις", κάποιοι φαίνεται να το παρεξηγούν και να το συγχέουν, με το ..."καμένες" ! Μιλάω, για υποθέσεις, που μοιάζουν χαμένες, αλλά ο πελάτης έχει δίκιο, δε μιλάω για υποθέσεις, όπου ο πελάτης ..φαντάζεται ότι έχει δίκιο ή ότι θα μπορούσε να βγάλει (εύκολα) λεφτά και που είναι χαμένος χρόνος και κόπος...
     Έχω ξαναπεί ότι υπάρχουν "άνθρωποι", που νομίζουν ότι τα δικαστήρια μοιράζουν λεφτά και επινοούν αγωγές και μηνύσεις, ακόμα και κατά συγγενών τους (!), για να βγάλουν τα προς το ζην...Αυτοί απλά, να μείνουν μακριά μου !
    Τέλος, αρκετές φορές, συμβαίνει πελάτες ή υποψήφιοι πελάτες, να μου λένε ότι ο αντίδικος μου, έχει τον τάδε ή τον δείνα δικηγόρο, που είναι αδίστακτος, λαμόγιο κλπ. και με ρωτάνε μάλιστα αν φοβάμαι...(χαχα).
     Δε φοβάμαι κανέναν άνθρωπο, πόσω μάλλον συνάδερφο, φοβάμαι μόνον τον ΘΕΟ και τον (κακό) εαυτό μου !
     Αυτοί, που εμφανίζονται ως ζόρικοι και πολυλογάδες, είναι κατά βάθος "γατάκια", που προσπαθούν να κρύψουν τη γύμνια τους και την ανεπάρκειά τους και παρασύρουν έτσι και τους πελάτες τους...
     Δηλαδή θα σου πει ο "μάγκας" ο δικηγόρος σου, ότι θα χρησιμοποιήσει πλαστά έγγραφα ή ψευδομάρτυρες και θα του πεις "γουστάρω, προχώρα" ;;!! Δεν καταλαβαίνεις, ότι κινδυνεύεις να βρεθείς κατηγορούμενος για πλαστογραφία, ηθική αυτουργία σε ψευδορκία, απάτη επί δικαστηρίω κλπ και να πληρώσεις τον κούκο, για αηδόνι ;
     Πιο πολύ π.χ "φοβάμαι" έναν συνάδερφο με άρτια νομική κατάρτιση (που και αυτό σχετικό είναι, διότι δεν αρκεί να κατέχεις τη γνώση, πρέπει να ξέρεις και ΠΩΣ θα την εφαρμόσεις σωστά), παρά ένα "λαμόγιο" !
     Ο Χριστός είπε να μην φοβάστε εκείνους τους ανθρώπους, που μπορεί να σας βλάψουν το σώμα (ακόμα και να σας σκοτώσουν), αλλά εκείνους, που μπορεί να σας παρασύρουν σε έκνομες και ανήθικες πράξεις (π.χ εγκληματίες, χρυσαυγίτες, συριζαίους και γενικά τις λεγόμενες και "κακές παρέες") και έτσι να "σκοτώσουν" την ψυχή σας, συμπαρασύροντάς σας, στην Κόλαση, μαζί τους...





Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.