Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Κυριακή 1 Σεπτεμβρίου 2013

μη νομικές αναρτήσεις !

   Στην αρχή, έγραφα μόνον για νομικά ζητήματα στο μπλογκ, ωστόσο σταδιακά, άρχισα να σχολιάζω και θέματα γενικότερου πολιτικού και κοινωνικού ενδιαφέροντος και αυτό είναι φυσιολογικό, αφού :
-είμαστε όλοι μέλη μιας κοινωνίας και τα όσα συμβαίνουν γύρω μας, μοιραία μας επηρεάζουν και δεν πρέπει να μας αφήνουν αδιάφορους και
-όσοι ξέρουμε 2 (δε λέω 5) πράγματα παραπάνω, δε δικαιούμαστε, αλλά είμαστε υποχρεωμένοι, να μιλάμε και να μην σιωπούμε, οι εποχές της σιωπής και της ανοχής, πέρασαν ανεπιστρεπτί !
    Εξάλλου, απ' ότι έχω καταλάβει λίγοι, ασχολούνται και διαβάζουν τις μη νομικές αναρτήσεις μου και είναι λογικό, αφού τα όσα γράφω δεν είναι και πολύ ευχάριστα...
    Όπως λέω και στο σύντομο βιογραφικό μου, δε μαρέσει να "χαϊδεύω αυτιά", ούτε να κάνω δημόσιες σχέσεις, λέγοντας πράγματα αντίθετα με ό,τι πιστεύω, για περισσότερα κλικ, αυτό είναι και το νόημα της δημοκρατίας και της "ελευθεροτυπίας"- ελεύθερης έκφρασης, να έχεις την άποψή σου και να την υποστηρίζεις και να γίνεται σεβαστή !
    Επειδή είμαι λιγάκι οξύθυμος και νευριάζω σχετικά εύκολα, ίσως σε κάποιες περιπτώσεις να είμαι εριστικός ή και υβριστικός, ενίοτε, πράγμα που δεν είναι καλό, αλλά προσπαθώ να βελτιώνομαι, όπως όλοι...
    Το μόνο, που με παρηγορεί, είναι το παράδειγμα του Αγίου Νικολάου, Του οποίου το όνομα, έχω την τιμή να φέρω : κάποια στιγμή, ο Άγιος Νικόλαος, μετέχοντας σε ιερατική σύσκεψη, δεν άντεξε να ακούει τις μαλακίες του Αρείου (της γνωστής αίρεσης), εξεμάνη και τον χαστούκισε ! Η συμπεριφορά αυτή κρίθηκε ανάρμοστη, για Δεσπότη, Του αφαίρεσαν το ωμοφόριο (τμήμα των ράσων), Του πήραν την Αγία Γραφή, που κρατούσε και Τον έριξαν στη φυλακή.
     Ο Θεός όμως, όχι μόνον δεν Τον τιμώρησε, αλλά εμφανίστηκαν τη νύκτα, στο κελί του, ο ίδιος ο Χριστός και η Παναγία μας και Του έδωσαν πίσω, το ωμοφόριο και τη Βίβλο !!! Με αυτό, το παράδειγμα, θέλω να πω, ότι αν έχεις δίκιο ή νομίζεις ότι έχεις και αδικείσαι, δικαιολογείται μια ορισμένη παρεκτροπή...(για την Ιστορία να πούμε και ποιο ήταν το τέλος του Αρείου : πήγε στην τουαλέτα να αφοδεύσει και έβγαλε μαζί και τα άντερά του !).
     Από την άλλη, στοχοποιώντας ορισμένες κατηγορίες συνανθρώπων μας (Δ.Υ-τρωκτικά, λούγκρες, συνταξιούχους 45ρηδες κλπ) ή πηγαίνοντας κόντρα στο ρεύμα και τον συμφερτό, μπορεί να γίνομαι αντιπαθητικός και να χάνω πελάτες, αλλά δεν με ενδιαφέρει...
     Αυτό βέβαια δε σημαίνει, ότι αν κάποιος από αυτούς, χρειαστεί τις υπηρεσίες μου ή ζητήσει τη βοήθειά μου, θα αρνηθώ ! "Έτερον εκάτερον", δεν μπορώ να αρνηθώ να αναλάβω κάποια υπόθεση, λόγω της όποιας ιδιότητας του πελάτη, η ιδέα της Δικαιοσύνης είναι πάνω από πρόσωπα και επαγγελματικές ή άλλες ιδιότητες, ως υπηρέτης και λειτουργός της, αν κάποιος αδικείται, οφείλω να τον βοηθήσω και θα το κάνω !
     Κατά τ' άλλα, έχω προσπαθήσει, στις καθαρά νομικές αναρτήσεις, να θίξω ζητήματα, που πίστευα ότι αφορούν μεγάλα τμήματα του κοινού, αλλά δεν έχω την ανάλογη βοήθεια, από το κοινό, για να συνεχίσω με νέα θέματα : έχω λάβει ελάχιστα εμαιλ, από αναγνώστες, με νομικά θέματα, που θα ήθελαν να θίξω και που πίστευαν ότι θα αφορούν πολύ κόσμο.
     Με την ευκαιρία της σημερινής έναρξης του νέου (εκκλησιαστικού) έτους, να ευχηθώ καλή χρονιά και καλή δύναμη σε όλους !









Δεν υπάρχουν σχόλια:

Δημοσίευση σχολίου

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.