Αναζήτηση αυτού του ιστολογίου

Τετάρτη 26 Σεπτεμβρίου 2018

τι συμβαίνει με το blog ;

  Είμαι λίγο (και το εννοώ το "λίγο", με την έννοια ότι δεν με πολυαπασχολεί) προβληματισμένος, διότι τα στατιστικά του blog, δηλαδή οι προβολές σελίδων, από τα τέλη Ιουλίου και κυρίως από τον Αύγουστο και μέχρι σήμερα, εμφανίζονται αισθητά μειωμένα.
 Δεν μπορώ προφανώς, να ξέρω αν υπάρχει κάποια αιτία, απλά επειδή χρονικά, η πτώση άρχισε αφότου πήρα το μέρος του Αμβρόσιου, για τις δηλώσεις του, αναφορικά με την πυρκαγιά στο Μάτι, υποθέτω μήπως σχετίζεται με αυτό, αν δηλαδή μου έβαλαν κάποιοι την ταμπέλα (αγαπημένο "σπορ" των νεοελλήνων να βάζουν ταμπέλες, αβασάνιστα) του ακροδεξιού ή κάποια άλλη.
 Βέβαια, όποιος διαβάσει τι έχω γράψει στο παρελθόν εναντίον της χ.α, θα καταλάβαινε πόση ...σχέση έχω με την ακροδεξιά (εκτός αν κάποιοι θεώρησαν πως όλοι είμαστε "κωλοτούμπες", πάλι αυθαίρετα).
 Τα σχόλια του Αμβρόσιου, με τα οποία συμφώνησα, ήταν θεολογικού καθαρά χαρακτήρα και όχι πολιτικού, εκτός πάλι αν κάποιοι ..."θίχτηκαν", επειδή είμαι Χριστιανός Ορθόδοξος και το υποστηρίζω !
 Τέλος πάντων, όπως είπα, μόνον υποθέσεις μπορώ να κάνω, δεν μπορώ να ξέρω τι συνέβη ή συμβαίνει, πίσω από την πλάτη μου και δεν θα το έκανα θέμα, αν η πτώση δεν ήταν τόσο σημαντική (σχεδόν στο 1/4 σε σχέση με πριν)...
  Άλλωστε, οι προβολές και το μέγεθος-ποσότητα τους, δεν είναι το ζητούμενο, το θέμα είναι κάποιος να διαβάζει κάτι που θα μπορούσε να του φανεί χρήσιμο, από νομική άποψη (αφήνω στην άκρη τις προσωπικές-πολιτικοκοινωνικές αναρτήσεις, με τις οποίες μπορείςκάποιος να συμφωνεί ή να διαφωνεί κλπ).
  Η αλήθεια είναι πως τελευταία και ειδικά μέσα στο καλοκαίρι, δεν έγραφα τόσο συχνά, ότι έχω κάπως "τεμπελιάσει", όσον αφορά τις καθαρά νομικές αναρτήσεις, αν και αυτό είναι φυσιολογικό, μετά από 1300 σχεδόν αναρτήσεις (συνολικά), που δεν τις λες και λίγες.
 Από την άλλη, σκέφτομαι πως οι προβολές και τα στατιστικά, μπορεί να είναι και "μούφες" της γκούγκλ, να ήταν φουσκωμένες, με κάποιο τρόπο, πριν και τώρα να είναι πιο κοντά στην πραγματικότητα !
   Έχω δει π.χ πρόσφατα προβολές "από άγνωστη περιοχή" (!), τι σημαίνει αυτό ; μήπως "υπόγεια Μαξίμου" ; (λολ), ενώ και στο παρελθόν, μου φαίνονταν περίεργες, κάποιες φορές, μαζικές προβολές, από χώρες, όπως η Ρωσία και η Ουκρανία...
  Μήπως με τιμωρεί η γκούγκλ, επειδή δεν έκανα χρήση των "υπέροχων" προσφορών της, να διαφημίσω το blog μου (αλήθεια, γιατί να το κάνω αυτό ;) και με βγάζει πιο κάτω στις αναζητήσεις ή αντίστοιχα, βγαίνουν, πλέον, πιο πάνω άλλοι (άσχετα αν πληρώνουν ή όχι) ;
  Τέλος πάντων, όπως είπα εξαρχής, δεν είναι αυτοσκοπός, το μέγεθος των προβολών, καλύτερα να είμαστε "λίγοι και καλοί" και υπολογίζω (αν, επαναλαμβάνω, αν τα στατιστικά της γκούγκλ είναι αξιόπιστα) πως οι (πλέον) πιστοί αναγνώστες, δεν είναι πάνω από 10 !
   Το μόνον σίγουρο είναι πως δεν πρόκειται να αλλάξω απόψεις, κοσμοθεωρία κλπ, για να με διαβάζουν περισσότεροι...

1 σχόλιο:

  1. Ένας φίλος αναγνώστης, με ενημέρωσε ότι κάτι άλλαξε η γκούγκλ, στις μετρήσεις, από τον Αύγουστο και εκεί οφείλεται η (μεγάλη) διαφορά ! Άρα, δεν φταίει ούτε ο Αμβρόσιος...χαχα

    ΑπάντησηΔιαγραφή

Σημείωση: Μόνο ένα μέλος αυτού του ιστολογίου μπορεί να αναρτήσει σχόλιο.