Σύμφωνα με το ρεπορτάζ, τα οικονομικά των Δήμων της χώρας, πάνε από το κακό στο χειρότερο (όχι ότι περιμέναμε κάτι καλύτερο) και αρκετοί από αυτούς, χρωστάνε άνω των 10.000.000 ευρώ !
Αν χρωστούσε αυτά τα ποσά ένας ιδιώτης, φυσικό ή νομικό πρόσωπο, πιθανόν να ήταν τώρα στη φυλακή, όμως όταν χρωστάει το "αθάνατο" ελληνικό δημόσιο, δεν τρέχει τίποτα...
Μια άλλη διαφορά είναι, ότι ο ιδιώτης μπορεί να χρεωκοπήσει και λόγω απρόβλεπτων γεγονότων ή και ανωτέρας βίας (πυρκαγιά, ασθένεια κλπ), ήτοι χωρίς υπαιτιότητα, ενώ οι Δήμοι, έφτασαν σε αυτό το σημείο, αποκλειστικά, λόγω σπατάλης και κακοδιαχείρισης, αφού έχουν σταθερά και σίγουρα έσοδα, κάθε μήνα, από τέλη, φόρους κλπ.
Υπάρχει ωστόσο, ακόμα και τώρα, μία λύση στο οικονομικό πρόβλημα των Δήμων, ένας τρόπος να αυξήσουν τα έσοδά τους, που ακούει στο όνομα : υπαίθρια διαφήμιση !
Επειδή οι μαλακίες πληρώνονται, η πρεμούρα δικαστών και πολιτικών, να θεωρήσουν αυτή την οικονομική δραστηριότητα, που επιτρέπεται παντού, ως παράνομη, το 2010 (και ενώ υπήρχε Νόμος σε ισχύ και δεν έχει καταργηθεί), επειδή κάποιοι, οδηγώντας ως μανιακοί, βγήκαν από το δρόμο και συγκρούστηκαν με διαφημιστικές κατασκευές (!), αποδεικνύεται τώρα, πόσο λανθασμένη ήταν (άσχετα αν τότε πανηγύριζαν και φώναζαν κάμερες, για να δείξουν ότι ξηλώνουν τις πινακίδες).
Η ΑΜΕΣΗ ψήφιση ενός νέου, σύγχρονου, νομοθετικού πλαισίου, για την υπαίθρια διαφήμιση, δεν θα ωφελήσει και θα τονώσει μόνον τα ταμεία των Δήμων, αλλά θα έχει αλυσιδωτά θετικές συνέπειες, στη μείωση της ανεργίας και στην τόνωση χειμαζόμενων κλάδων, όπως οι κατασκευές και οι εκτυπώσεις !
Η διαφήμιση, εν γένει, αποτελεί ατμομηχανή ανάπτυξης, αφού φέρνει σε επαφή παραγωγούς και καταναλωτές, κάνει γνωστές άγνωστες υπηρεσίες και προϊόντα και επομένως συμβάλει στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας και του ΑΕΠ.
Σίγουρα, θα πρέπει να αποφευχθεί η άναρχη κατάσταση, που επικρατούσε, πριν το 2010, με σωρεία παράνομων διαφημιστικών κατασκευών, να υπάρξει σωστή και σοβαρή χωροθέτηση των προς ενοικίαση χώρων, με σεβασμό στο περιβάλλον, στην οδική ασφάλεια κλπ, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα !
Οι (δημόσιοι) υπαλληλίσκοι της τρόϊκα, δεν έχουν προτείνει έως τώρα, ούτε ένα αναπτυξιακό μέτρο, ασχολούνται μόνον με φόρους και μείωση δαπανών, ενδεικτικό και αυτό του πόσο ...καλά κάνουν τη δουλειά τους.
Αλλά και εμείς, αντί να βρίσκουμε τρόπους ανάπτυξης και τόνωσης της οικονομίας, ασχολούμαστε με το τι έφαγε ο Σόϊμπλε στην Αθήνα και αν ήταν ακριβά ή όχι : δηλαδή τι έπρεπε να τον ταΐσουμε ; φακές και φασόλια μαυρομάτικα (τα οποία είναι μια χαρά και νόστιμα) ; δεν έχετε ακούσει για την "ελληνική φιλοξενία" ; Υπουργός της Γερμανίας είναι, έλεος !
Βρείτε κάτι σοβαρό να ασχοληθείτε ή ...αυτοκτονήστε (τρόπος του λέγειν).
Αν χρωστούσε αυτά τα ποσά ένας ιδιώτης, φυσικό ή νομικό πρόσωπο, πιθανόν να ήταν τώρα στη φυλακή, όμως όταν χρωστάει το "αθάνατο" ελληνικό δημόσιο, δεν τρέχει τίποτα...
Μια άλλη διαφορά είναι, ότι ο ιδιώτης μπορεί να χρεωκοπήσει και λόγω απρόβλεπτων γεγονότων ή και ανωτέρας βίας (πυρκαγιά, ασθένεια κλπ), ήτοι χωρίς υπαιτιότητα, ενώ οι Δήμοι, έφτασαν σε αυτό το σημείο, αποκλειστικά, λόγω σπατάλης και κακοδιαχείρισης, αφού έχουν σταθερά και σίγουρα έσοδα, κάθε μήνα, από τέλη, φόρους κλπ.
Υπάρχει ωστόσο, ακόμα και τώρα, μία λύση στο οικονομικό πρόβλημα των Δήμων, ένας τρόπος να αυξήσουν τα έσοδά τους, που ακούει στο όνομα : υπαίθρια διαφήμιση !
Επειδή οι μαλακίες πληρώνονται, η πρεμούρα δικαστών και πολιτικών, να θεωρήσουν αυτή την οικονομική δραστηριότητα, που επιτρέπεται παντού, ως παράνομη, το 2010 (και ενώ υπήρχε Νόμος σε ισχύ και δεν έχει καταργηθεί), επειδή κάποιοι, οδηγώντας ως μανιακοί, βγήκαν από το δρόμο και συγκρούστηκαν με διαφημιστικές κατασκευές (!), αποδεικνύεται τώρα, πόσο λανθασμένη ήταν (άσχετα αν τότε πανηγύριζαν και φώναζαν κάμερες, για να δείξουν ότι ξηλώνουν τις πινακίδες).
Η ΑΜΕΣΗ ψήφιση ενός νέου, σύγχρονου, νομοθετικού πλαισίου, για την υπαίθρια διαφήμιση, δεν θα ωφελήσει και θα τονώσει μόνον τα ταμεία των Δήμων, αλλά θα έχει αλυσιδωτά θετικές συνέπειες, στη μείωση της ανεργίας και στην τόνωση χειμαζόμενων κλάδων, όπως οι κατασκευές και οι εκτυπώσεις !
Η διαφήμιση, εν γένει, αποτελεί ατμομηχανή ανάπτυξης, αφού φέρνει σε επαφή παραγωγούς και καταναλωτές, κάνει γνωστές άγνωστες υπηρεσίες και προϊόντα και επομένως συμβάλει στην ανάπτυξη της εθνικής οικονομίας και του ΑΕΠ.
Σίγουρα, θα πρέπει να αποφευχθεί η άναρχη κατάσταση, που επικρατούσε, πριν το 2010, με σωρεία παράνομων διαφημιστικών κατασκευών, να υπάρξει σωστή και σοβαρή χωροθέτηση των προς ενοικίαση χώρων, με σεβασμό στο περιβάλλον, στην οδική ασφάλεια κλπ, σύμφωνα με τα διεθνή πρότυπα !
Οι (δημόσιοι) υπαλληλίσκοι της τρόϊκα, δεν έχουν προτείνει έως τώρα, ούτε ένα αναπτυξιακό μέτρο, ασχολούνται μόνον με φόρους και μείωση δαπανών, ενδεικτικό και αυτό του πόσο ...καλά κάνουν τη δουλειά τους.
Αλλά και εμείς, αντί να βρίσκουμε τρόπους ανάπτυξης και τόνωσης της οικονομίας, ασχολούμαστε με το τι έφαγε ο Σόϊμπλε στην Αθήνα και αν ήταν ακριβά ή όχι : δηλαδή τι έπρεπε να τον ταΐσουμε ; φακές και φασόλια μαυρομάτικα (τα οποία είναι μια χαρά και νόστιμα) ; δεν έχετε ακούσει για την "ελληνική φιλοξενία" ; Υπουργός της Γερμανίας είναι, έλεος !
Βρείτε κάτι σοβαρό να ασχοληθείτε ή ...αυτοκτονήστε (τρόπος του λέγειν).
τα δύο "ξεφτέρια", Στουρνάρας και Σταϊκούρας, τη βρήκαν τη λύση, απ'ότι μαθαίνουμε : λένε στους Δήμους, να αυξήσουν τα δημοτικά τέλη !! Πάλι ο συνήθης ύποπτος-μαλάκας, θα πληρώσει τα χρέη άλλων...
ΑπάντησηΔιαγραφή